Çok tavsiye ettiler gittik hem muayene ücreti uygun hem çok ilgili bebeğim tam girecekken kaka yapmıştı değiştirip geleyim dedim ben değiştiririm dedi hep yardım etti üstünü vs değiştirirken ilk defa gitmemize rağmen numarasını verdi bir kez mesaj attım akşam vaktiydi çok güzel ilgilendi 🥰🥰 tekrar randevu aldık onda takipli kalacağız bir sıkıntı çıkmazsa inşallah