etikaram7 hic oyle düşünmeyin onlar daha cok kucuk ve beslenmey ihtyxlri var mama meme şeklinde gidiyorum 2 aylgz yeterki bebegm doysun saglikli olsun hic anne sütü alamams binlerce çocuk var buna da şükür keza ben 1 ay emmism esim 4o gun emebilms bende meme veriyorum yeterszse mama yeterki bebegm doysun doyunca da cok mutlu oluyor gülüyor 🥰🥰