Selam kızlar. Oğlum 3ay 8 günlük. Sadece anne sütü ile besleniyor. Kilo alımı iyi ancak uzun süredir 4-5 günde bir kala yapıyor. Buna alışmıştk dokdorda normal demişti. Kaka kıvamı sıvıydı bu zamana kadar. Az önce altını değiştirirken kaka yapmaya başladı ve macun gibi geldi. Neden böyle olur başına gelen var mı? Ben günde 2-3 litre su içiyorum