Yagmurkutlu
Aslında aldığı bile o kadar da kötü değil
3 aylıkken benim oğlum da 600 gram almıştı 25 günde aldığı kilo 615 grammış hadi bir ayda bu 650 gram bir şey olsun ayına göre alması gerekenden az kilo almamış sadece diğer aya göre az almış.
Zaten bundan sonra birer kilolarda kilo almayacak kilo alımı düşecek. 4 ayda en az 300 gram alması normal karşılıyor ortalamada 500 gram kadar alıyorlar 4 ayda bunu da söylemiş olayım.
Diğer ayda kilo almadı sütüm yetmiyor mu diye düşünmeyin. Bir de sütünüzü ilk defa sade iseniz 90 CC çok iyi ben de emzirirken diğer göğsümden sürekli süt aktığı için sütümü sağayım demiştim, bebeğim 4 aylık veya 5 aylıktı İlk önce 40 CC aldım az gelmişti ama annem kiloda alıyor yani aç olsa huzursuz olur zaten durmaz demişti. Ve ben 4-5 gün daha sağdım daha fazla süt çıkarmaya başlamıştım zaten bir ay kadar sanmıştım sonra makine bozulmuştu. Yani siz de emzirmeye devam edin protein ağırlıklı beslenin sütüm azaldı diye stres yapmayın. Çünkü 90 cc süt sağmışsınız. Eğer ilk defa sağlıyorsunuz 90 cc çok iyi sağma yapıyorsanız da 90 cc iyi çünkü aktif bir şekilde emen bebekse makineden daha iyi süt çıkarır makine 90 çıkarıyorsa belki de bebeğiniz 120-150 arası süt içiyor olabilir.