Zeysars keşke ikinci el mantığı Türkiye’de de olsa. Ben Almanya’da yaşıyorum burda herkes her şeyi satıyor. Çeyrek fiyatına aldım ben mesela. İlk zamanlarda bunun 20katı da olsa hak eder parasını demiştim.
Şimdi mantar için de faydası olsaydı keşke,avent kullanmaya başladım dün bakalım göğsüm kuru kalsın diye.
Ne diycem bence bi başlık açın artık ihtiyacı olmayan biri size satsın. Kaynatıp kullanırsınız nolucak ki,ben yaptım. İşe yaramasa da gözünüz görmez 😉