Prens_annesi_Aysel Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylik emziriyorum ve sütten kesmek istiyorum sütüm yok ve gece sürekli kalkiyor meme için uyumuyor nasil kesebilirim tecrübelerinizi yazarmisiniz bide sabir taşi diye birşey duydum kullanan varmi şimdiden teşekkürler