1 haftadan fazla hastayız ateş vardı atlattık onu ilk antibiyotik ve ateş düşürücüler ile çok şükür fakat oğlum 2 gün önce tekrar rahatsızlandı çok sabah 5 e kadar asla uyuyamıyor hergün gözleri kıpkırmızı artık 🥲 tekrar gittik acile antibiyotik kullandığımızı fakat iyileşmediğini söyledim muayene etti. Geniz akıntısı var boğaz enfeksiyonu dedi inmemiş boğazları dedi. Tekrar antibiyotik veriyorum dedi bir kullanın bakalım duruma göre dedi. Bende bunun üzerine çok öksürüyor kusuyor gıcık yapıyor takılıyor boğazları dedim birde genizden aşırı hırıltılı sesler çıkıyor dedim. Öksürüğüne iyi gelecek mi öksürürken kusuyor dedim evet ona göre antibiyotik verdim dedi bugün 3 gün daha ufacık bile etki olmadı çok üzülüyorum napacağım bu 2. Antibiyotik klamer yazdı bu seferde ilk yazdığı da augmentin idi birtek antibiyotik ile düzelecek mi ben bilemedim 🥲 bu arada kendim evde sık sık burun temizliğini yapıyorum rahatlasın diye 2-3 gündür de sarımsak zeytinyağı yapıyorum gram faydası olmadı oğlum 16 aylık 😌