Merhaba 5 gün önce eşim hastalandı test verdi negatifti üşüttün dediler doktor ibucold c vitaminli soğuk algınlığı ilacı verdi sonra ben hastalandım 3 gündür sanırım ben covidim bütün belirtiler covid çünkü sabah kalktim tar koku yok 2 aylık bebegimle de hastaneye gitmek istemiyorum parol bide umca vitamin kullanıyorum ama acaba o ibucold dan içsem olurmu covid olup o tarz ilaç kullanan varmi aranizda bu arada emzirmiyorum mama alio bebeğim