Dün sabah beyaz çizgi şeklinde ilk dişinin sağ altta çıktığını farkettim uzunca bi süre meme reddimiz vardı hatta bu ay neredeyse hiç kilo almadı ek gıdaya geçtik ama yoğurt harici hiç bi şey yemiyordu şuan diş patlamasına rağmen memeyle vs barışmış değil bundan sonra beni neler bekliyor güzel annelerim tecrübe edenler yazabilir mi bir de dişten 2-3 gün önce ateşi olmuştu calpol vermiştim ben üşüttü sanmıştım 1 gün öncesi de şiddetli kusması oldu yumurta ve yoğurt vermiştim kahvaltıda şiddetli kustu kucağa alınca başını tutamadı karnı atmaya falan başladı kızardı zehirlendiğini düşündüm çünkü 1 aydır veriyordum alerjisi yok acile gittik serum yaptılar normal dediler bu da dişten olmuş olabilir mi zaten ek gıda da başarısızdık tek sevdiği yoğurttu şuan onu da veremiyorum