Eve dönüşte arabada giderken hava aşırı sıcak oldugundan camları açtık sıcak rüzgar esiyordu haliyle
Akşam uykusuna geçtikten sonra sürekli uyandı saat başı
Gece olunca eli ayağı aşırı sıcaktı ateşlendiğini düşünmedim başta, güneşten oldugunu sanıp…
Ateşini ölçtüm..
37,2 idi
Az önce farkettim ayağında ve topuğunda kırmızı minik lekeler oluşmuş.
Başına böyle bir durum gelen var mı
Doktora götürüp onlarca ilaç kullandırmak da istemiyorum
Sirkeli su ile sildim
Birkaç saate toparlamazsa götüreceğim hastaneye