Ben mor calpol verdim düzenli bir şekilde ıslak mendili ıslattım başına koltuk altına falan koydum öyle iyileşti benim oğlum ateşi atlattı ama boğazı kötü ağlarken sesi çok çıkmıyor 4 ay 8 günlük ama ben yine de ara ara kaynatılmış ılık su verdim ki boğazları rahatlasın bu gün daha iyi çok şükür sizlerde acil şifalar dilerim 😊