Elfidam Benim ki de gündüz bazen uyuyor bazen kıvranıyor gazı oluyor geceleri 2 saatte bir uyanıyor sabaha karşı 5-6 gibi uyandıktan sonra sabaha kadar sancı çekiyor bende o kadar az uykuyla duruyorum ki ne yapsam çıkmıyor gazı kendi en son o kadar saatten sonra yapıyor sonra da ben uyuyamıyorum zaten ilk çocuğum ama bazen çok zorlanıyor gibi hissediyorum kendimi ağlayasım geliyor ne yapacağımı hiç bilmiyorum 😔