Sedaaag Arkadaşlar 3 aylık bebeğim 2 gündür sol göğsümü emmiyor sağ göğsümü gayet güzel emiyor neden oluyor basına gelen var mı
Ygzpri Sedaaag benimde öyledi şimdi yavaş yavaş alıştı tazikli geliyorsa sütünüz fazlaysa ondan emiyorlar süt artırıcı çaylar kullanıyorsanız ara verin
Sumiree Sedaaag emzirme yastığın varsa yan tarafına koy bebeği ayakları senin karnına değilde arkana doğru ver o sekil dene anlatabildim mi bilmiyorum çanta tutuşu diyolar sanırım buna youtubedende bakabilirsin
Deletedmom83610 Sedaaag benmmde oyleydj ara ara yine emmiyor ama sag tarafi emzirrken sol memeyi veriyorum mememi biraz uzatıyorum kendim de donuyorum o sekilde bjraz aliyo
hepoyleolurzaten_ Sedaaag Sağ göğsünüzü emdiği pozisyonun aynısı şeklinde sol göğsünüzü tutturup öyle emzirmeyi deneyin. Bazen böyle ufak redler yaşanabiliyor, söylediğim şey işe yararsa çözüm olacaktır. Sizin için görsel bırakıyorum ⬇️
Rabia4646 Benm bebeğimde sağ göğsümu emmiyor. 40 günlükken başlamıştı 7 aylık oldu hala emmiyor. Süt kesilmek üzere
Sedaaag Ygzpri göğsümün biri yaraydı işte ordan tanzikjli gelıyor acaba ondan mı orayı emiyor bilemedım
Sedaaag Deletedmom83610 Allah yardımcımız olsun artık hamilemiyim diye düşünmeye başladım o zamanlar tadı değişirmiş ya sütün
Deletedmom83610 Sedaaag yok sanmiyorum cnm ara ara cigu bebekte oluyirmjs sanrm artk daha da uyaniklasiyorlar 🥰😀