Merhabalar. Oğlum 12 gün yoğun bakımda kaldığı için çocuk doktorumuz 6.ayda tekrar işitme testi yapılması gerekiyor eğitim araştırma da dedi. Malum devlet hastanelerinin durumu. KBB için randevu bulamıyorum. Oğlum 5 ay 18 günlük oldu. Odyometriden randevu alacakmışız direk bölüm açılmıyor sanırım KBB yönlendirme yapacak.
Kartal Lütfi Kırdar veya Pendik Marmara’ya götüren var mı işitme için? Hangi yolu izliyoruz uzun sürüyor mu randevu işlemi?
Veya özelde nerelerde yaptırılabilir bilgisi olan var mı?