zeynepdurunun_annesi memede ne kadar durduğundan ziyade ne kadar aktif emdiği süre önemli aslında. 15 dk boyunca yutkunma sesi duyuyorsanız bu iyi bir süre. Ama memede kalması da hem size alışması, sizden ihtiyacı olan güveni sevgiyi alması hem de memede kaldıkça süt üretimini arttırması için iyi o yüzden 30-40 dk göğsünüzde kalmasını istiyorlar. Zaten günden güne o süre azalıyor. 3 aylık olunca maksimum 10 dk duruyordu bizimki de. Eğer emzik veriyorsanız tavsiyem hiç vermemeniz. Çünkü emme ihtiyaçlarını emzikle karşılıyorlar o zaman anne memesine duydukları ilgi de azalıyor