Kmlll Nurse harveys gaz giderici şurup aldım arkadaşlar nasıl sizce faydası oldu mu bebeklerinize benım kı daha bir buçuk aylık biogaia kullanıyorum ama yine de gaz problemi oluyor özellikle sabaha karsi bir de bunu denemek istedim
incitanesii Kmlll şurubunu değilde damlasını kullanmıştım pek fayda etmemişti. Ama her bebekte farklı oluyor deneye yanıla anlaşılıyor hangisin iyi geldiği. İnşallah işe yarar
Fatih-s Kmlll ben kullandım bize çok faydası dokundu. Sab simplex biogaia kullanıyordum hiçbir işe yaramamıştı. Nurse harveys colex şurup baya gazını çıkartıyordu 3 ay dolunca bitti zaten. Şuan 5.5 aylık zorlanmıyor