Eminebdk bol bol emzir elinden geldiğince meme de tut tabi bunuda dışkılaması için canım trübüdat diye bir şurup vermişti Dr bize ne kadar çok emer kaka yapar ise okadar çabuk atlatır 23 tü değer ben götürdüğüm de anne bebek kan uygunsuzluğundan dolayı ağır geçirir demişlerdi zaten olursa ama ben bukadarını beklememiştim tabi Dr da şaşırmıştı çünkü oğlumda ne bir uyku hali ne de bitkinlik vardı 4. Gündü hatta doğalı gittiğimizde hastaneyi inletti sütüm o gün geldi malesef emzirememiştim sağ olsun doktorum madem yeni geldi sütün bu surubu al 3 defa ver bugün saat 10 a kadar akşam emzir emzirebildiğin kadar akşam 17 ye düşerse yatırmam dedi düşmezse 1 gece sabaha iyi alırsın baksana maşallah ne kadar dirayetli 14 15 ile gelenler gözünü açamıyor demişti dediği gibi de oldu akşam 18 Di malesef bir gece kaldı hastanede sabah 11 Di bidaha yükselmedi ama korkma sakın korkulacak bir durum değil doymamakta yapar saat bekleme emzir bol bol geçici şeyler bunlar Allah beterinden korusun şimdiden çok geçmiş olsun💕