alparslan_ve_annesi Verilen cvp bu ve doğru da versek mi vermesek mi diyen anneler de görsün die paylaşayım dedim çünkü bende bir zamanlar aşırı kafama takıyordum bu meseleyi ve çözüme ulaşmam kolay olmadı https://resimyukle.io/r/dj0hZ5JwMv
balliborekkk alparslan_ve_annesi 2 yaşında kızım anne meme nerde diye sürekli onu istiyor Açıkçası şuan bıraktırma taraftarı değilim onunla sakinleşiyo ona bağımlı gbi oldu ama kışa bırakırız inşallah
alparslan_ve_annesi balliborekkk bizde de öyle uykusuz kalınca saati gelince ver emzigi hemen uyuyor 2 aylık bizim daha
balliborekkk alparslan_ve_annesi memeyi taktiği an gözler kendinden geçiyor evde uzun süre almasın ağzına bulunca Uykusu olamsada bı rahatlama geliyo kıza anlatamam
alparslan_ve_annesi balliborekkk 😂 vallahi aynı durum sakinleştirici sürdük sanki anında etki 😁 huysuzluk ağlama herseye bire bir aşılarda bile ağlamama sebebi emzik baktım ağlayacak emzigi çıkarıp geri veriyorum sakinliyor korumasını engelliyor güvende hissettiriyor