Tubiknr 7aylık bebeğim var ve 1-2 aylııkken testistini silebiliyordum altınıda kaka bulaşıyordu. 1 haftadır farkettim ki büzüşük duruyor ve orayı elle kaldırmama gerek kalmıyor. Umarım anlatabilmişimdir:/ bu durum normal midir?
Caglarass Tubiknr Normal canım. Soğuktan olur genelde, nasıl anlatılır bilemedim sıcağı görünce salar 🙈 Islak mendilin soğuğundan bile büzüşüp kalıyo 🙈
Yuyu05 Tubiknr evet normal iki oğlumda da aynı :) bazen öyle oluyor bezi açınca bir serinlik oluyor ya o yüzden sanırım
Tubiknr Caglarass ıslak mendili değidirmeden direk açınca top gibi duruyor önceden sarkıktı şimdi top gibi 🫤
Tubiknr bikerem 1 haftadır farkndayım bezi her açtığımda top gibi duruyor ömceden sarkıktı elimle kaldırrarak silerdim şimdi top gibi
bikerem Tubiknr evet evet oluyor,biraz serin gelince toparlaniyor. Bezin yuzeyi islak hissetiriyir olabilir mi,yani bazen topluyorum elimle bazen top gibi evet.
FahreddininAnnesi Tubiknr bende bu şekilde olması iyi , sürekli sarkık durması sıkıntı diye biliyorum yani banyodan çıktığında vs öyle olması normalde sürekli olan durumu kastettim 😂
Woman35 bikerem bezin yüzeyi kuru mu hissettirmesi lazım yani Mesela geceleri doluyor O zaman da mı kuru kalması lazım O ıslaklığı hissetmemesi mi gerekiyor umarım anlatabilmişimdir😅
emsare A bizim de öyleydi bende tam tersi başta diyordum neden böyle topları diye 😀 su an daha olması gerektiği gibi 9 aylık benim oğlum da
bikerem Woman35 😊 bezin yuzeyi islsk hissetirirse top gibi,kuru olursa poset gibi oluyor. Bezin yuzeyinin kuru olmasi tavsiye edilir yani bir de bebek masturbasyonu da bu bez kurulugu ile ilgili olabiliyor
Rainnnn Tubiknr üşüyünce olur canım öiş yapıp ıslak kalıyor o da soğuyor üşüdüğü için toplanıyor bi gün orta sıcak suya oturt bak o zaman sarkacak