birprensannesii_ Deletedmom0099 pekı 12.55 ne demek gebeymisim sonra adet oldum gebelık yok dediler hormonlar adet vaktı cogalıyormu ozellıkle beta HCG hormonu
Kadirhuseyin birprensannesii_ döllenme tam oluşmadan sağlıksız gebelik olduğu için adetle atmış malesef benim arkadaşımın başına geldi doktor öyle dedi bi daha sağlıklı bir şekilde olur inşALLAH hakkında hayırlısı 🌸
birprensannesii_ Kadirhuseyin gerızekalı hemşirenın yuzunden ben dusuk yaptıgımı zannetım acıle gıttım testı gosterdım hem kan hem idrar yok gebelik dedı hormonların yükselmiş dıye oyle cıkmiş adetım de 5 gün gecıkmıstı ben yeni ogrendım kımyasal gebelik gecırdıgımı yoksa bı doktora gıdocektım
Kadirhuseyin birprensannesii_ geçmiş olsun Rabbim hayırlısını versin öyle durumlarda doktor a danışmak en sağlıklısı