Bende mama ile besliyorum. Kavanoza koyuyorum ufak bir kavanozum var dolduruyorum onu. Yanina bir olcek.500ml termosum var onuda ilik suyla dolduruyorum. Gittiigimiz yerde rahat oluyor. Emzigini biseyini yikarkende sicak sudan faydalaniyorum pratik olluyor.