Kızım 11.5aylik 3 gündür ateşi vardı enfeksiyon dolayısıyla şimdi ateş düştü öksürük başladı Bu arada antibiyotik kullanıyoruz ama öksürüğe de iyi gelir mi antibiyotik ekstra ne yapabilirim kızım öksürmekten uyuyamıyor kucağımda uyuyor sadece çok Üzülüyorum