kitapkokusu_ 3 gündür kızım yemek yemiyor kafayı yemek üzereyim herşeyi denedim ama tabak kasık görmek istemiyor mama sandalyesine oturmak istemiuor kendini yerden yere vurıyor çok üzülüyorum napmam lazım bana bi akıl verin
Goktug34 kitapkokusu_ Sakin olmanız gerekmektedir. Zaman zaman değişiyor onlarında. Huyu kaç yaşında anne sütü aliyomu yada mama falan
nazli_19 kitapkokusu_ yaşi da büyükmüş yani 3 gün uzun süre bence mama sandalyesi falan kaldırın örtü serim yerde yiyin sizde bi kaç gün unutsun onu sizden gore gore merak eder belki yaklasir yaniniza
BenTugce kitapkokusu_ zorlamayın bence açlıktan ölcek hali yok kabızlıkta yapar. Kendi isteyecek eninde sonunda sabredin. yeğenimede öyle olmuştu hiç yicekmİsin demedik en sonunda acıkktım dedi
Tugcebyrk Bazen bebeklerde kaşık reddi oluyormuş öyle okumuştum kendi eline alıp yiyebileceği şeyler yapsanız krep pancake gibi falan belkide tutup kendi eliyle yemek yer umarım geçer bu durum yemedikçe bizler üzülüyoruz
Tugcebyrk kitapkokusu_ bence geçici bir durumdur 2 yaş genelde çocukların hep kendi kendine birşeyler yapma isteği olduğu bir yaş belkide kendisi yemek istiyordur eliyle tutup yiyebilceği şeyler yapmayı bir deneyin belkide işe yarar
kitapkokusu_ BenTugce aç bıraktınız mı neler yedi mesela abur cubur meyve suyu falan öle seyler yiyomuydu