Sütüm az olduğu için mama veriyordum kızlar 2 aylık bebeğim yaklaşık 10 gündür mamayı içmiyor sma kullanıyordum ilk belki tadından sıkıldı sevmiyor diye hipp mama aldım yok onu da içmiyor tiksiniyor mama ağzına deyince sütüm yeterli olsa canıma minnet dicem ama olmadı böyle neyapıcam ben☹️