010422 Kızlar hiç şu bitkisel zayıflama çaylarından korsesinden alıpta zayıflayan var mı işe yarıyor mu
Mervenes1907 010422 3 gündür açlık otu içiyorum bakalım bir hafta deniycem daha önce kullandım zayıflama çayı ama bı faydası gormedim
Fatma69 Mervenes1907 aclik otu isal yapiyor mu peki bi yerde okudum zarari var mis acliik otunun mideyey di galiba
Mervenes1907 Fatma69 evet çok fazla kullanım da musil etkisi varmış dünde bir bardak içiyorum bağırsaklari çalıştırıyor mide iyi geliyormus WC çıkartıyor hemen
Aleynatnr45 Forx5 kullanıyorum açlık hissini yok ediyor su içiriyo bol bol tavsye ederim 1 ay kullandım 5 kilo gitti ilaç kullanmasam daha da giderdi kortizon şişiriyor beni
Aleynatnr45 KahveliVera trendyoldan aldım kahvesi de var ona da bakabilirsiniz kullanmadım ben ama ods güzel diyorlar
Ozgesare90 Açlık otunu bi ay içtim baya 7 kilo vermiştim ama bağışıklığımı düşürmüştü çok kötü hasta olmuştum hiç tavsiye etmiyorum
Mervenes1907 Ozgesare90 nasıl kullandınız ben yeni basldim ne kadar içtiniz ben 7 kilo versem tam istediğim kiloya düşmüş oluyorum
Aleynatnr45 Sule34 trendyoldan girin çayın olduğu yere soru cevap var orda herşeyi cevaplıyorlar yardımcı olurlar bilgim yok o konuda yanlış bilgi vermeyim size simdi