Nilay01 Kızlar yenı doğum yaptım 1 ay olmadı sizinde sezeryan dikiş yerınde kötü koku oldumu merak ettim sadece benım mı basıma geldi
Nilay01 Nilay01 kontrole gıdemedım bayram tatılıydı grevdi derken bu hafta gıdıcem benım gıbı olup dr danışan varmı ne dedı nasıl gectı merak ettim
Tweetyy Nilay01 koku varsa enfeksiyondur muhtemelen ertelemeyin en hızlı şekilde dr a gidin dikislerinizi kontrol ederler antibiyotik başlarlar muhtemelen
Tugbarenas Merhaba doktora gittiniz mi nasıl oldu dikişleriniz bende 5 gün önce sezeryan oldum temiz tuttuğum hava aldırdığım halde koku geliyor şimdi