Kızlar 2 aylık bebegim var bir aylıkken doktora gitmiştik kontrole doktor gobegi sulu kalmış dedi krem ve alkol verdi bunları kullan dedi alkolu artık cogu doktor tercih etmiyor ve vermiyor suanda da gobeginde kucuk bi bosluk var orası kapanmamış yani yapışmamış sanki ete normalmidir
2 aylık bebegi olanlar bebeklerinizin gobegindede ufak bi bosluk var mı yada gobegi sulu kalanlar boyle bişey başına gelen bilgilendirebilirmisiniz