Sinemarslan Merhaba 🌸 biz bugün sünnet olduk ve saatten anlaşıldığı üzre uyanık ve mızmızız . Bu süreçten geçenler var mı nasıl yol izlediniz. Kaç günde iyileşme süreçleriniz oldu. Çok acemi ve bir o kadarda ağlayan bebeğine üzgün biriyim şuan😣
Deletedmom_33 Sinemarslan 41 günlük yaptırdık. E gün çiş yaparken uykuda dahil mizmizlandi. 4.gun dikişler atmaya başlamıştı çoktan. Kaka bulasinca hemen banyo yaptırdım(2. Gün oldu yıktı ortalığı ağlamaktan) Biz dil bağı da kestirdim aynı anda ameliyathanede 1 saat kaldığı için Mart’ta popo açık gazlandi 2 gün baya. 4-5 saat arayla calpol verdim doktorun demesiyle. Her bez değiştirme de fucidin krem sıkıp pipi ve beze kapattım. 4 günde 4 kutu bitirdik. 1 haftaya tamamen iyilesmisti
Selin3244 Sinemarslan bizde yarin tam 1 aylik olucak yaptircaz lokal mi oldu nasil geçti hayirli olsun sizinde insallah
Beyzaa91 Hayırlısı olsun bence tam zamanın da yaptırmışsınız nasipse bende yaptırmak istiyorum umarım bu süreci çabucak atlatırız siz de biz de
annebenanneoldum Bizde bugün sünnet olduk 3 ay 3 günlük koskocaman bir adam olduk 🤗 keyifsiz mızmız ama calpol etkisi herhalde uyuyor. Pansumanı kanıyor mu sizin? Bizim her iki saatte bir bakıyorum kanamis oluyor
dunyaharikasi annebenanneoldum pansuman yaptılar mı size bize yapmadılar bezini bağlayıp taburcu ettiler, size neden yaptılar ki
Sinemarslan annebenanneoldum yok kanamıyor zaten kanarsa beni arayın dedi doktorumuz. Onun haricinde olanlar normal dedi
LadyDi Yarına ya da yarından sonraki güne hiiiiiiçbir şeyi kalmıcak ☺️ Sanki olmamış gibi devam edecek her şey. Sadece bu gece sabır..
annebenanneoldum Batikon+ furacin+ anestol sürdüler. Sonuçta orada bir dikiş ve yara var iyileşmesi için pansuman yapıyoruz hala her altını acmamizda.
Sinemarslan Selin3244 sağolun 🌸 lokal oldu orayı uyuşturdular . Sadece uyuşturma işleminde iğne yaptıkları için çok ağladı ama sonrasından kesim aşamasında hiç bişey hissetmediği için ağlamadı hemen bitti zaten. Şimdi biraz mızmızlığı var o kadar 🌸
Selin3244 Sinemarslan bizi içeri alamicaklarmis biraz ondan endişeleniyorum insallah bizimde kolay geçer 😊🌺 tesekkur ederim bilgi verdiğiniz icin
Sinemarslan Selin3244 aaa neden beni ve babasını içeri aldılar. Babası video izletti bende ellerini tuttum sıkmadan
Selin3244 Sinemarslan bilmiyorum bende şaşırdım özel hastane halbuki ama bilmiyorum belki prosedürleri böyledir yarin gittiğimde tekrar konuscam kucuk bende gireyim diye
Sinemarslan Selin3244 bencede. Sorun isterseniz çünkü bebeğim beni gördükçe rahatlıyordu daha sakin oluyordı