Balyanaakannesiii Kızlar neler yapıyorsunuz bunun için bebeğim 6 aylık her yerini ısırmıslar ya camı kapasam ev sıcak uyumuyor sürekli ağlıyor cocuğum
AntiSosyallKelebek Balyanaakannesiii Vantilatör aç rüzgarını duvara çevir o zaman gelmiyor uçamıyor gerzekler rüzgardan birde ben cibinlik yaptırdım kurtulduk şükür
Asyameva29 Balyanaakannesiii yatağına vs damlatablirnsz sulandrip vcdtta kullaan var ama.alerji olayiuna dkkt etin bide bitkisel sinek kovucular var tendyolda fln
Elfidam Balyanaakannesiii kullanıyorum işe yarıyor tabiki ama sağlık konusunda endişelerim var. 1-2 saat açık bırakıyorum ki odadan çıkıp gitsin sonra pencereyi açıp kapıyı kapatıp yatıyorum
Balyanaakannesiii jd16 beşiğinde asla uyumuyor besiğine alıstırmaya calısıyorum alıstığı an cibinlik alıcam hemen 🤦🏼♀️
Balyanaakannesiii Elfidam civilde gördüm ama bende emin olamadım İstanbul cok sıcak bi kaç gündür sivriler çoğaldı cam kapalı oluncada uyumuyor sasırdım artık sineklik şart oldu
Meltemingo Balyanaakannesiii camlara sineklik takabilirsiniz bence baska hic bsyle ugrasmayin ben butun camlara sineklik taktim balkon kapisi dahil o kdar rahatizki bi tne bile sinek yok dısarı cikarkende sinek kovucu sprey skıyorum
Balyanaakannesiii Meltemingo bu cama yapışandan mı normal olandan mı acaba bende düsünüyorum taktırmamıstık bu seneye kadar yaşamadık sivri sorunu ama bu sene var nedense
Meltemingo Balyanaakannesiii bi ara a101 ve bime gelmiski yapiskanli olanlardan balkon kapisi icinde miknatisli daha uygun oluyor trenyoldan bi bakın isterseniz
Pericikk Balyanaakannesiii organik sinek kovucu spreylerden kullanabilirsiniz siveno, trukid gibi yatmadan sıkıyorsunuz sabaha kadar hiç yaklaşmıyorlar bile tatilde çok sivrisinek olmasına rağmen sprey sayesinde bebeğimi hiç ısırmadı çom şükür