Kızlar bir ay önce normal doğum yaptım, doğum sonrası 7-8 gün hastanede kaldık bebeğimle maalesef covide yakalanmıştık.Sanirim hastanede enfeksiyon kaptım kendimden rahatsız oluyorum sürekli çamaşır ve pijama değiştiriyorum hatta çöpe atıyorum:( Nasıl geçer bu koku..