bayatkahve bizde ailecek 2 hafta önce olduk atlattık şükür kızım ateş 27 saat düşmedi 3 saatte bir calpol verdim asla işe yaramadı ne duş ne soğuk kompleks doktoruna yazdım pedifen verdim ondan sonra düştü sabah hemen doktoruna getirdim çünkü yüne çıkmıştı karılık bir serum verdi şükürler olsun serumla hemen toparladı birdaha ateşi çıkmadı ama ben ağır atlattım ilaç içemediğim için bu arada emziriyorsanız boş bol emzirin ek gıdadan daha faydalı o şekilde de çabuk iyileşmiş olabilir nerdeyse saatte bir emmek istedi