Deniz06 Ben şu anda ankaradayım fakat Bursa’da ikamet ediyorum. Bebeğimin salı günü aşısı var. Bursa’ya dönmeden buradaki sağlık ocağına götürsem aşısını yaparlar mı yoksa illa Bursa’ya mı gitmek gerekiyor? Bilgisi olan var mı?
adrmz54 Deniz06 il dışından olduğun zaman yapıyorlar..bebeğinin kimliği ve aşı kartı ile gidebilirsiniz
Seydasevdali Deniz06 misafir olarak götürüyorsun girişini misafir olarak yapıyorlar canım kimde kakıyorsan adresini istiyorlar o kişinin doktoruna gidip yaptırabiliyorsun
Deniz06 adrmz54 aşı kartı yanımda ama kimliğini almayı unutmuşum eşimde kalmış. Sorun olur mu ki acabs