Merhaba canm benm bebeğimde günde 7.8.9 bez değiştirirdik tam 30 günlük iken kabız oldu 2.3.4 hatta en uzun günümüz 7 günde bir kaka yapmaya başladı kıvranıyordu hem mama hem anne sütü alıyordu ama sütüm azdı çoğunluk mama. Bebekler de kabızlık kimi doktor 10 gün kimi doktor 7 gün normal sayıyorlar ve müdahale etmiyorlar 10 güne kadar 2 ay yaşadık sonra normale döndü şimdi ek gıdaya geçtik ama arada kabız olabiliyor ama senin ki 1.2 günde bir yapıyormuş bu gayet normal artık bebekler büyüdükçe kaka durumu ilk doğdukları gibi sık olmaz hemde bebişini kilo da alıyordur ondan kaynaklı da olur