Dondurmalikahve ben biraz israrci oldum kizimda 3 bucuk aylikken inatlastim o zamanlar 7 de uyuyordu gece emmek icin uyaniyordu hatta uyanmiyordu agliyordu hmen emziriyor yerine yatiriyordum 4. Ayda 7 50 de uykuya gecislere basladik aciktiginda hafif agliyor o zamandan beri hep ayniyiz cok sukur ben hatta yaz saatinden cok korkuyordum gece gunduzu karistirirsa diye ama onuda siyah perde ile cozdum 🤭