Kızlar oğlum 5 aylık bebek arabasını ablam vermişti bir daha bebeği olacağını düşünmediği için. Şimdi tekrar hamile. O doğum yaptığında oğlum 1 yaşında olacak. Bebek arabasını haliyle geri vermemiz gerekecek. 1 yaşından sonra bebek arabası çok gerekli mi sizce şu an zaten sevmiyor durmayı. Büyüyünce belki durur demiştim. Şu ebeveyn kontrollü bisikletler işimizi görmez mi ne diyorsunuz araba almalı mıyız.