Pozitif93 Kolik bebek anneleri, bebeklerinizin krizi saat kaçta başlayıp bitiyor? O esnada neler yapıyorsunuz? Nasıl besleyip alt değiştiriyorsunuz? Bilginize ihtiyacım var bu süreçte yeniyim ve başetmekte çok zorlanıyorum.
Azraada58 Pozitif93 bizim gazdan geceleri hep aglıyodu artık zombi olmuştuk eşimle bi mam veriyodum bi sakinleştiriyodum sonra altını 2 dakka sürmüyodu degiştiriyodum o anlar öyle hızlı oluyosun ki kendine inanamıyosun
Mucizemm344 Pozitif93 canım benim kızımda gazdan kolikti besleme konusunu sakinleştirmeye çalışıyordum zorla besliyordum alt değiştirme konusu artık böyle saniyelikti bezi ıslak mendili açıp tek elimde hemen değiştiriyordum
Pozitif93 Mucizemm344 Azraada58 Sakinleştirmek için neler yapıyordunuz peki? Her gece aynı saatte mi ağlama krizi oluyordu?
Azraada58 Pozitif93 bazen dışarı bile cıkıyoduk arabayla tur atıyoduk gazı cıksın diye evde kucagımuzda gezdiriyoduk battaniyeye koyup sallıyoduk masaj yapıyoduk tabi o ne zaman isterse ozman susuyodu ve uyuyodu bizim hep aksam 10 da baslardı sabah 5 6 kadar devam ederdi
Mehtap-789 Bizimki akşam başlıyor bazen duş aldırıyorum kundak yapıp sallıyorum hemen uyuyor 4 5 çok aglayıp uyumazsa omuzuma yatırıp masaj yapıyorum öyle uyuyor bazen sabahlıyoruz ne zman geçiyor bu gaz sorunu acaba