Elifciimmm 2 ay 18 günlük bebem saçını tutarak uyuyor😂 emerken saçıyla oynuyor çok sevimli görünüyor 🥰 Ama bir rahatsızlık belirtisi mi bilmiyorum tabi 🤔
Elifciimmm Kuzeymomss maşallah 🤩 inşallah bizimkide kıvırcağa döner😁 çok tatlı oluyor kıvırcık saç ❤️
Amineealeyna Elifciimmm Benim kizim 2.5 yasinda oda kivircik 😘♥️ 10 gunluktu elleri saclarindaydi hep hala oynar saclariyla