Merabalar bebeğim 1,5 aylık emziriyorum ama göğüslerim tam boşalmıyor bazen tek memede doyuyor sizce kalan sütü sağmalımıyım. Danışmanlar memede boşalınca süt üretimi artar diyor. Birde tazyikli geliyor sütüm bunun içinde sağmamak gerekiyor kafam karıştı iyice