Uykucu 2804Gp merhaba 33 haftalık doğdu kizim. Biz 4 kere gittik en sonuncu 1 yaşındaydı ve 4 yasinda gidicez cok şükür
Irmakprensesinannesi 2804Gp 11 ay 19 gunlugux bu zaman a 3 kere gittik kontrole 4.cusu 14 aylıkken gidicez özelde tabiki doktorumuz
Sallanansandalye 2804Gp 36. Haftasında doğan kızımı devlet hastanesine göz doktoruna götürdüm. Bakıldı sorun olmadı çok şükür bir daha gerek görülmedi
esrauner 33 haftalik dogdu kizim. ilk muayene kuvezde yapildi. 6 aylikken ve 1 yasinda da ben goturdum. bi daha gerek gorulmedi
2804Gp Bende devlete götürüyorum göz için ama sürecimiz devam ediyor normal göz muanesi değil detaylı bakılıyor göze damla damlatiluorr gibi normal muane bu söyledikleriz öyle geldi. Bana