Kakanın yeşil olması anne ön sütünden kaynaklanıyor. Gögüslerden gelen ilk süte ön süt denir şekerlidir. Sonradan gelen süt ise yağlı süttür. Bebeğinizi sadece ön süt ile beslemişseniz gün içinde yeşil kaka yapıyor. Mümkün olduğunca bir gögsünüzdeki sütü tam emzirmeden diğerine geçmeyin. 2-3 dk dan az emmişse eğer 2.emzirmede yine aynı gögüsten devam edin. Sadece ön sütle beslerseniz kilo kaybı da olur bbeğinizde.