Zeynepdln evet ben memnun kaldım. genel olarak istediğimde ulaştım her sabah günaydın yazıp raporları alıyor zaten o yüzden sizden önce mesajı o atıyor 😊 ben sadece ilk gün birde eğitimin son iki günü zorlandım son 2 günde de diş çıkartıyormuş ateşli ağrılıydı ondan olmuş. diş patladıktan sonra kendi rutinine döndü eğitimden olumlu sonuç aldım