GizemElf Merhaba hanımlar doğduktan 1 hafta sonra çapağımız başladı bir ay önce göz doktoruna götürdük masaj yapmamı geçemzse 1 yaşında birşey yapılacakmış lütfen yardımcı olun acaba ben doğru düzgün masaj yapamıyor muyum 😔
BetulErgin GizemElf benim bebeğimde de 3 aylıkken olmuştı doktor netira göz damlası verdi bir hafta kullandım geçti. Sonrasında bir iki kez daha oldu yine damla kullandım her seferinde. Doktorunuza sorun isterseniz damla çok iyi geliyor
Yaren GizemElf çok oluyor farklı bir sorun varsa bilemem ama bizde bir ara her gün oluyordu anne sütüyle sildim geçti
Brcnnnnn Göz kanalları tıkalıdır benim bebeğim de vardı masaj ve temızlemeyle geçirdim birde duştan sonra çoğalıyordu onu fark ettim iyi durulama yapın yüzüne yıkarken
GizemElf BetulErgin bizde kullandık damlayı bırakınca geri geliyor sürekli kullanmak iyi değilmiş doktorumuz öyle söyledi bizde bıraktık