gulsnmstf Hanımlar baraj puanı kalktı diyolar 2 yıllık okumak için 150 puan istiyorlardı mesela atıyorum 140 puan alan biri 2 yıllık okuyabilecek mi veya 160 165 puan alan biri 4 yillik okuyabilecek mi nasıl oluyo nasıl alınacak bilgilendirin beni lütfen 🙄