Göğüslerim çok acıyo artık şişiyor kaşınıyo hastalanıyorum zamanla kesilir dediler yok. Bebeğim 8 aylıkken kesti emzirmeye çalıştım yok emmiyo herşeyini denedim hala arada sunuyorum şimdi aklı erdiği hiç emmiyo gülüyo görünce. Şuan 20 aylık herkes kesilmesi lazım diyo ama yok koyu geliyo baya süt bazen fışkırıyo hiç sıkmıyorum binde bi aklıma gelirse sıkıyorum bakıyorum fışkırıyo napcam ben ya