_prensesannesiyim belirli saat aralığında yiyorsun sadece, mesela ben sabah 11 gibi kahvaltı yapıyorum, bide saat 4 gibi akşam yemeğimi yiyorum ondan sonra hiçbisey (tek lokma bile olsa) yemiyorum. Sadece su ve yeşil çay içiyorum ertesi gün kahvaltıya kadar kulağa zor geliyo ola bilir ama gerçekten alışıyorsun ve çok kolay oluyor başlarda sabah 9 akşam 6 arası yiyordum sonra baktım zorlanmıyorum 4e kadar çektim 2.5 ayda 12 kilo verdim:) kaldı bi 12 kilo daha hedefim 52 🌝