Şuan covid 4. Gün ve bugün emme reddi başladı. Memeyi ağzına aldıkça sinirleniyo ve öğürüyo.. Yaşayan var mı? Umarım hastalıkla ilgilidir ve geçicidir. 😔 Çok dikkat edin bayram dönüşünün faturası çok ağır oldu bize, üç gün kırk derece ateşle yandı bebeğim.. Öpülmemesi gerektiğini söyledikçe ellerinden yüzünden öptüler, uyardıkça alındılar ama 48 saattir uyumayan benim.. Koruyamadığım için de ayrıca çok çok üzgünüm