Mrac_bebek ben de ilk başlarda sarılığımız vardı sürekli uyandırıyodum çocuk sersem oluyodu sarılığı iyice arınca kendi haline bırakıyorum uyandıgında emziriyorum ve süre tutuyorum en uzun uyuması 3,5 saat. Genelde 3 saatte uyanıyo kendisi ve böyle yapmaya basladıgımızdan beri daha huzurlu ve isteyerek emiyo