Oğlumda (2) iştahsızlık var hiçbirşey yemiyor anne sütü oda yatarken birde günde iki üç defa . İshali 1 hafta önce vardı üç gündür durmadan devam ediyor heleki bugün kaç kez altını açtık bilmiyorum . Eşimle ben de ishaliz afedersiniz . Napcam şaştım yemiyor içmiyor bugün zorla pilav yedirmiştim akşam . Onu da koştuğu içim çok zıpladı kustu. Yani çok zıpladığona bulduk sebebini çocukta halsizlik falan yok . Napcam bana bişiler önerin hanımlar