Merhaba anneler oğlum şu anda 13 ay 27 günlük 2 temmuzda yürümeye başladı ama çok düşüyor arkaya doğru direk tutmasam sırtüstü düşecek kafa falan kalmayacak var mı bu durumu yaşayan düzeldi mi nasıl düzeldi ne zaman düzeldi yardımcı olacak olan var mıdır