Drkn Caniimyavyumm geçenlerde sırf bu yüzden doktora gittim mantar dedi fitil ve krem verdi şuan geçti şükür
Caniimyavyumm Latiko bilmiyorum ki daha önce böyle bi sorun yaşaamadım ilişkinin ertesi günü oldu internetten araştırdım sperm alerjisi vs olabilir diyodu
2civcivannesii Ben öyle durumlarda kolonya ve ya sirke ile siliyoum çok can yakıyor ama anında geçiriyor özellikle kolonya
2civcivannesii Caniimyavyumm tahriş olmuş ilişki de tükürük hatta kayganlastirici vs kondom tahriş etmiş olabilir eşiniz den de bulaşmış olabilir umumi tuvaletler de ayakta isemesini tavsiye edin
Latiko Caniimyavyumm bilemedim ilişki sonrası olduysa tahriş falanda olmuş olabilir belki en iyisi bi doktora gözükmek.
banutbk Enfeksiyon vardır bi sağlık ocağına gitmeniz bile yeterli fitil verir büyük ihtimal ilerletmeden gidin
oznurabd Mantar bence evlenmeden önce bende de vardı kaşıntı ve sarı akıntı ama geçti evlenince genital bölgenizi temiz tutun köpük ile yıkamayın ılık su ile hep temizleyin ve iç çamaşırlarınızı ütüleyip giyin size tavsiyem 😊
avseque Caniimyavyumm mantar olmuşsunuzdur büyük ihtimalle. Ben de gebeyken çok yaşadım. Krem fitil ve hap vermişti kadın doğumcum. Siz imkanınız varsa kadın doğum uzmanına gidin